دانلود

دانلود

wowslider+wowslider 8.7+دانلود تلفظ بابیلون+بابیلون +صدا برای بابیلون +babylon +new+ wowslider7.2+wowslider +crack+کرک+بهترین ها+تلفظ+دهخدا+دیکشنری موبایل+hjsplit+voice+lingvosoft +farsi+Li++ngvoSoft Talking
دانلود

دانلود

wowslider+wowslider 8.7+دانلود تلفظ بابیلون+بابیلون +صدا برای بابیلون +babylon +new+ wowslider7.2+wowslider +crack+کرک+بهترین ها+تلفظ+دهخدا+دیکشنری موبایل+hjsplit+voice+lingvosoft +farsi+Li++ngvoSoft Talking

دیکشنری برای بابیلون(رقیب آریانپور)



بله


این دیکشنری یک رقیب جدی برای آریانپور ه بله شما نیم ملییون لغت خواهید داشت
دیکشنری توپی و اگر چند بار از آن استفاده کنید وقتی بابیلون را نصب کنید حتما اول این دیکشنری را نصب می کنید و ی جورایی  آریانپور را  کامل میکند

یکی از دوستان به نام حامد این مطلب را برایم فرستاده که دیدم در اینجا مطرحش کنم

سلام. اگر از نگاه تخصصی به آریانپور نگاه کنید، هیچ فرهنگی نظیر اون پیدا نمیشه. توصیه می کنم این مطلب رو قید کنید.

بله حامد جان من هم قبول دارم و عین پیامت را اینجا آورده ام تا دوستان بدانند

خوب چه رشته هایی را پشتیبانی میکند در زیر ببینید

شامل رشته های

کامپیوتر
عمران
الکترونیک
مکانیک
صنایع
معماری
شیمی
بازرگانی
اقتصاد
مدیریت
حسابداری
حقوق
دامپزشکی
پزشکی
دندانپزشکی
روانشناسی
علوم سیاسی
فلسفه
حسابداری
متالوژی
کشاورزی
علوم پایه
زیست شناسی
هنر
زمین شناسی
تربیت بدنی و ورزش
معارف
محیط زیست
صنایع غذایی و ...


انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی


 


بری دانلود به لینک زیر کلیک کنید

دانلود دیکشنری برای بابیلون

لینک دانلود این دیکشنری را یکی از دوستان برایم ایمیل کرد تا من در وبلاگم استفاده کنم با تشکر از مجید آقای گل